Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналітичний звіт
роботи Магдалинівського районного суду Дніпропетровської області зі зверненнями громадян, які надійшли
за 2020 рік
Аналіз проведено відповідно до плану роботи суду на 2020 рік.
Організація роботи зі зверненнями громадян в Магдалинівському районному суду Дніпропетровської області здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393/96-ВР. Цей закон регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян відповідно до їх статусу пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення. Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться з дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.
Право на звернення є невід’ємним й невіддільним від особи правом відстоювати свої права та охоронювані законом інтереси. Держава й людина мають зноситися між собою не тільки через суд, правоохоронні або правозахисні органи, а й безпосередньо – через письмові або усні звернення громадян, як індивідуальні, так і колективні, в органи влади та самоврядування, до керівників або посадових осіб цих органів.
Право на звернення реалізується шляхом:
- подачі заяви або клопотання щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів;
- подачі скарги на порушення прав та законних інтересів.
При проведенні аналітичного звіту використані дані статистичних звітів по зверненням громадян за 2020 рік, згідно яких до суду надійшло 5 звернень (заяв).
Звернення розглянуті у строк передбачений ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», відповіді на заяви та скарги надані згідно встановленого строку.
За категоріями звернення розподіляються наступним чином:
№ з/п |
Категорії звернень |
Надійшло звернень з питань |
Надійшло |
Розглянуто |
1 |
7.20 |
Про надання інформації щодо прийняття рішень про здійснення заходів щодо запобігання поширенню COVID-19 |
24.03.2020 |
02.04.2020 |
2 |
7.20 |
Заява з запитами інформації щодо направлення ухвали до Районного Відділу поліції по справі |
28.03.2020 |
17.04.2020 |
3 |
7.20 |
Заява з запитами інформації щодо направлення ухвали до Районного Відділу поліції по справі |
30.03.2020 |
17.04.2020 |
4 |
7.20 |
Заява з запитом щодо виправлення описки в рішенні суду |
21.09.2020 |
21.09.2020 |
5 |
7.20 |
Заява з запитом щодо направлення копій документів по кримінальній справі |
02.11.2020 |
10.11.2020 |
ВСЬОГО: |
5 звернень |
|
Керівництвом суду вживаються заходи, щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав і запобігання надалі таким порушенням.
Керівником апарату суду здійснюється постійний контроль за розглядом звернень громадян.
З метою покращення роботи з питань розгляду звернень громадян проводяться вивчення законодавства про звернення громадян, посилено контроль за якісним та своєчасним розглядом звернень громадян.