Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Інформація щодо відсутності поштових марок на відправку кореспонденції суду
Відповідно до статті 154 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» належне фінансування та забезпечення суду поштовими марками забезпечує ТУ ДСА України у Дніпропетровській області.
В червні 2022 року Магдалинівським районним судом Дніпропетровської області було використано останні поштові марки, отриманні з ТУ ДСА України у Дніпропетровській області, для відправки процесуальних документів суду.
Починаючи з 01 липня 2022 року, у зв’язку з відсутністю поштових марок, Магдалинівським районним судом Дніпропетровської області призупинено відправлення судових повісток по справах, копій судових рішень, виконавчих листів та інших процесуальних документів.
Станом на вересень 2022 року, забезпечення Магдалинівського районного суду Дніпропетровської області поштовими марками не поновлено.
В зв’язку з ситуацією, що склалася та з метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань, доводимо до відома учасників судового процесу про альтернативні способи для використання отримання повісток, повідомлень та іншої інформації із суду, в тому числі процесуальних документів (копій судових рішень, виконавчих листів тощо), а саме:
Також, з метою належного повідомлення учасників справи при зверненні до суду, прохання повідомляти про всі відомі засоби зв’язку: офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів свої та інших учасників провадження.
У зв'язку з тим, що по всій території України введено воєнний стан, Магдалинівський районний суд Дніпропетровської області працює в особливому режимі. Тому, всі процесуальні документи Ви можете направляти до суду електронною поштою через офіційну електронну адресу: inbox@md.dp.court.gov.ua, через систему «Електронний суд», поштою.
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції на сайті суду буде повідомлено додатково.
Адміністрація Магдалинівського районного суду Дніпропетровської області.